Nabízíme Vám fitness profesionální služby za příjemné ceny.
Naše aktivity jsou rozděleny v lokalitách hlavního města.

Info o programu expresfit je na první stránce. Pro váš první trénink ZDARMA se můžete registrovat zde.

Spravujeme 6 expresek:  Trénink ZDARMA?

Základním pilířem, který Vám pomůže dostat se do formy je 30 minutový kruhový trénink EXPRESKA
Trénink je jednoduchý, rychlý, intenzivní, a výsledky ohromující. Posílíte svaly, zpevníte tělo, zrychlíte metabolismus, spálíte tuky, snížíte váhu.


V klubech EXPRESKA se využívají hydraulické pístové stroje, které mají jedinečnou vlastnost – umožňují zároveň kardiovaskulární i silový trénink. To znamená, že jednou skupinou svalů provádíte tlak a opačnou svalovou skupinou tah. Taková intenzita cvičení vede ke snadnému zvýšení a udržení požadované tepové frekvence v tzv. aerobní zóně. Zapojováním opačných svalových skupin své svaly procvičujete symetricky a rovnoměrně. Díky cvičení proti hydraulickému odporu se pohybujete plynule. Je to podobné jako cvičení ve vodě a zcela bezpečné i pro slabší osoby.

Náš příběh se začal psát již v roce 2011 a jsme součástí velké rodiny, sítě dámských fitness v ČR a na Slovensku. Víte, že jen v Praze je na 20 fitek, kde můžete cvičit se síťovým členstvím? Jsme moderní fitness pro ženy s efektivním cvičením, které přenáší výsledky. Vyzkoušelo nás již přes 75 000 žen, a počet členek i nadále roste. Stále zůstáváme věrní tomu původnímu - efektivní a cenově výhodné cvičení pro všechny ženy. 

Důležitým doplňkem ve dnech, kdy neposilujete, je speciální aerobní cvičení na hubnutí bříška Betterbelly.


HISTORIE KRUHOVÉHO TRÉNINKU 
• Kruhový trénink se zrodil v USA a zdokonalil jej americký fyziolog Bob Gajda, jako takzvaný systém sekvencí
• Pravda je taková, že kruhový trénink je matkou kulturistiky a silových sportů; dříve nebyly v posilovnách moderní stroje na posilování různých svalových partií.
Při cvičení museli vystačit s činkami a osou, a mezi jednotlivé cviky bylo vkládané aerobní cvičení (kardio)
• Později byl kruhový trénink modifikován a upraven do nynější podoby. 

PRINCIP KRUHOVÉHO TRÉNINKU
• Principem je maximální krevní cirkulace po celém těle, protože se přechází ze cviku jedné partie na cvik jiné svalové partie (většinou co nejvzdálenější, tedy střídání ruce - nohy). Běžně se jedná o pět až šest stanovišť, která se takto projdou bez odpočinku. Přestávka, pokud je zařazena, je až po ukončení jedné sekvence. To se opakuje většinou třikrát a je možné sestavit si třeba dvě sekvence. 
• Systém tedy vycházel z principu prohnat co nejvíce krve svalovými partiemi, což je zásadní rozdíl od zcela převažujícího systému překrvení (flushing) - tedy nahnat do svalů pomocí postupného zatěžování svalových partií co nejvíce krve a sval maximálně prokrvit. Maximální krevní cirkulace má své výhody v průběžném odplavování únavových látek, zatížení celého těla, zrychlené redukce tuků.
• Tento systém prokrvení svalů po celém těle vede ke svalové námaze (tělo má větší plochu na zotavení) a tím pádem k redukci tuků.
• Pokud je mezi jednotlivé silové cviky vložená aerobní činnost (kardio), posilujeme také náš kardiovaskulární systém. Což je často přehlíženým pozitivním efektem kruhového tréninku, že srdce a kardiovaskulární systém trénujete právě tak efektivně jako Vaše svaly. Tepová frekvence by se měla pohybovat dle stáří a kondice mezi 60 až 90 % maximální hodnoty a na této hodnotě by měla setrvat alespoň 20 až 30 minut.

VÝHODY KRUHOVÉHO TRÉNINKU
• Efektivně posiluje vaše svaly a srdce
• Efektivně spaluje tuky a formuje naši postavu
• Šetří naše klouby 
• Je nezbytný pro každého sportovce!
• Rozvíjí naši flexibilitu 
• Za velmi krátký čas spálíte velké množství kalorií

Kruhový trénink je velice vhodný pro začátečníky, díky němu naberou základní sílu. 
Kruhový trénink je také skvělým tréninkem pro obnovení kondice po delší pauze. Velkou výhodu kruháče je, že se zapojí i srdce a kardiovaskulární systém. Zlepšuje se tedy kondice více komplexně. U klasického kulturistického tréninku se zlepšuje hlavně síla. Při kruhovém tréninku dochází k rovnoměrnému zatěžování jednotlivých svalových partií. Je také více šetrný k našim kloubům, než klasický kulturistický trénink. Jeho výhodou je, že jej lzerychle odcvičit. Je vhodný tedy pro ty, kteří mají na trénink pouze málo času.

Často přehlíženým pozitivním efektem kruhového tréninku je skutečnost, že srdce a kardiovaskulární systém trénujete právě tak efektivně jako Vaše svaly. Ovšem pouze za předpokladu, že přecházíte mezi stanovišti co nejrychleji - to je rozhodující. Musíte tedy vkládat mezi cviky co nejkratší přestávky. Tepová frekvence by se měla pohybovat dle stáří a kondice mezi 60 až 90 % maximální hodnoty a na této hodnotě by měla setrvat alespoň 20 až 30 minut. Toho samozřejmě můžete docílit použitím buď činek, nebo přístrojů, ale nejlépe kombinací obojího.

Experti na fitness často přehlížejí faktor souvislostí aerobních komponentů silového tréninku: Pokud zlepšíte silové parametry velkých svalových partií, může se každá tělesná aktivita vykonávat déle, tedy i aerobní cvičení. Pokud máte silnější nohy, můžete déle a rychleji běhat, plavat, veslovat, jezdit na kole nebo provádět pěší tůry - a zároveň se rychleji zotavit. 


PŘEDNOSTI KRUHOVÉHO TRÉNINKU
  • Podporuje vyvážený rozvoj jednotlivých svalových partií.
  • Ochraňuje Vás před rychlým přechodem na těžké váhy, čímž předchází zranění.
  • Trénuje srdce a kardiovaskulární systém.
  • Je možné ho provádět jak s činkami, tak na přístrojích nebo kombinací obojího.
  • Umožňuje nárůst síly s malým počtem jak základních, tak pomocných cviků.
  • Šetří klouby.
  • Umožňuje různou rychlost svalové práce.
  • Je ideální pro sportovce různých sportovních aktivit.
  • Je nenáročný na čas při vysoké intenzitě tréninku.